...jest pusty
1,449,00 zł
Strona głównaPOZOSTAŁEVaterra Halix 1:10 4WD Monster Truck RTR
Vaterra Halix 1:10 4WD Monster Truck RTR
Model w wersji RTR (gotowy do jazdy po wyjęciu z pudełka)
Technologia AVC (Active Vehicle Control)
Technologia AVC jest najnowszą innowacją Spektrum od Horizon Hobby w dziedzinie odbiorników do modeli aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi.
Technologia AVC jest najnowszą innowacją Spektrum od Horizon Hobby w dziedzinie odbiorników do modeli aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi.
Heading Hold: Technologia AVC utrzymuje kierunek jazdy i dokonuje natychmiastowej korekty kierunku jazdy tak, aby auto nie zbaczało z kierunku. Zarazem w żaden sposób nie ogranicza jakości sterowania.
Sterowanie gazu: Celem tej funkcji jest zapewnienie maksymalnej przyczepności kół i zapobieganie poślizgowi. Dzięki temu moc silnika jest optymalnie podawana na koła, także jeśli auto wpadnie w poślizg lub najedzie na śliską powierzchnię, prędkość jest modyfikowana, a auto jest ponownie w pełni sterowalne.
Sterowanie gazu: Celem tej funkcji jest zapewnienie maksymalnej przyczepności kół i zapobieganie poślizgowi. Dzięki temu moc silnika jest optymalnie podawana na koła, także jeśli auto wpadnie w poślizg lub najedzie na śliską powierzchnię, prędkość jest modyfikowana, a auto jest ponownie w pełni sterowalne.
Regulowana czułość: Poziom stabilizacji, którą zapewnia technologia AVC, można ustawić tak, aby odpowiadała dowolnej kombinacji poziomu kierowcy, stylu jazdy oraz terenu. W zależności od nadajnika Spektrum, który używacie, możecie dokonać modyfikacji stabilizacji za pomocą funkcji programowych nadajnika lub pokrętła regulacji zakresu. AVC można również wyłączyć i cieszyć się tradycyjnymi wrażeniami z jazdy, gdzie możesz przetestować swoje umiejętności prowadzenia.
Elektronika
Aparatura RC DX2E pracuje w paśmie 2.4 GHz, także nie musiecie się bać o utratę połączenia, czy zasięg. Do zapewnienia właściwego działania elektronicznej stabilizacji AVC zastosowano do sterowania kół superszybkie cyfrowe serwo od Team Losi Racing 313WP. Regulator Fuze jest kompatybilny z dwu i trzyogniwowymi pakietami LiPol. Regulator i serwo kierunku są wodo odporne, odbiornik SRS4200 jest umieszczony w zamkniętej komorze. Regulator jest programowalny i umożliwia nastawienie różnych parametrów.
Aparatura RC DX2E pracuje w paśmie 2.4 GHz, także nie musiecie się bać o utratę połączenia, czy zasięg. Do zapewnienia właściwego działania elektronicznej stabilizacji AVC zastosowano do sterowania kół superszybkie cyfrowe serwo od Team Losi Racing 313WP. Regulator Fuze jest kompatybilny z dwu i trzyogniwowymi pakietami LiPol. Regulator i serwo kierunku są wodo odporne, odbiornik SRS4200 jest umieszczony w zamkniętej komorze. Regulator jest programowalny i umożliwia nastawienie różnych parametrów.
Programowe funkcje regulatora Fuze 70 A
Kalibracja: Ustawienie neutrum i końcowych punktów wychyleń dla danego nadajnika
Tryb regulatora: Można wybrać z dwóch mode: W przód/Neutrum/Hamulec/Soft wsteczny; W przód/Neutrum/Hamulec
Hamulec w neutrum: Można wybrać z ośmiu możliwości: 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30 i 40%
Napięcie wyłączenia regulatora: Można wybrać z pięciu możliwości: Bez ograniczenia, 2.6 V/ogn., 2.8 V/ogn., 3.0 V/ogn., 3.2 V/ogn. i 3.4 V/ogn.
Skala przyśpieszenia: Można wybrać z 4 poziomów.
Maksymalna siła hamulca: Można wybrać z 4 poziomów: 25, 50, 75 a 100%
Kalibracja: Ustawienie neutrum i końcowych punktów wychyleń dla danego nadajnika
Tryb regulatora: Można wybrać z dwóch mode: W przód/Neutrum/Hamulec/Soft wsteczny; W przód/Neutrum/Hamulec
Hamulec w neutrum: Można wybrać z ośmiu możliwości: 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30 i 40%
Napięcie wyłączenia regulatora: Można wybrać z pięciu możliwości: Bez ograniczenia, 2.6 V/ogn., 2.8 V/ogn., 3.0 V/ogn., 3.2 V/ogn. i 3.4 V/ogn.
Skala przyśpieszenia: Można wybrać z 4 poziomów.
Maksymalna siła hamulca: Można wybrać z 4 poziomów: 25, 50, 75 a 100%
Wiskozowe przeniesienie momentu obrotowego (Viscous Torque Vectoring)
Nowa konstrukcja dyferencjału z wiskozowym przeniesieniem momentu obrotowego (VTV) chroni przed nadmiernym poślizgiem kół na niepewnym podłożu. Wraz z rosnącą różnicą prędkości obrotowej prawego i lewego koła dochodzi do automatycznego płynnego zwiększenia uślizgu dyferencjału. Tą funkcję docenicie przy jeździe na piasku lub na śliskiej powierzchni, nie będzie dochodzić do zablokowania lub rozkręcenia jednego koła.
- Zainstalowany odbiornik z rewolucyjną technologią AVC (Active Vehicle Control)
- Może osiągnąć prędkość aż 80 km/h!
- Wodo odporna elektronika, odbiornik osadzony w zamkniętej komorze
- Napęd 4WD, metalwoa przekładnia, kompletne osadzenie w łożyska kulkowe
- Dyferencjał VTV (Wiskozowe przeniesienie momentu obrotowego)
- Regulowane sprzęgło ślizgowe
- Wydajny silnik czteropolowy 540 Fuze 3300 obr/min/V - dwa razy większy moment w porównaniu z silnikami dwupolowymi, równiejsza praca i nie wymaga sensora
- Wodo odporny programowany regulator trójfazowy Fuze 70 A z wentylatorem. Regulator można zasilać z 2 lub 3 ogniw LiPol LiPol
- Aparatura RC Spektrum DX2E z odbiornikiem SRS4200 AVC (Active Vehicle Control)
- Olejowe, regulowane amortyzatory
- Może osiągnąć prędkość aż 80 km/h!
- Wodo odporna elektronika, odbiornik osadzony w zamkniętej komorze
- Napęd 4WD, metalwoa przekładnia, kompletne osadzenie w łożyska kulkowe
- Dyferencjał VTV (Wiskozowe przeniesienie momentu obrotowego)
- Regulowane sprzęgło ślizgowe
- Wydajny silnik czteropolowy 540 Fuze 3300 obr/min/V - dwa razy większy moment w porównaniu z silnikami dwupolowymi, równiejsza praca i nie wymaga sensora
- Wodo odporny programowany regulator trójfazowy Fuze 70 A z wentylatorem. Regulator można zasilać z 2 lub 3 ogniw LiPol LiPol
- Aparatura RC Spektrum DX2E z odbiornikiem SRS4200 AVC (Active Vehicle Control)
- Olejowe, regulowane amortyzatory
FILMY
Skala 1/10
Długość 471mm
Szerokość 340mm
Rozstaw 182mm
Napęd 4WD
Silnik Trójfazowy czteropolowy Fuze 540 3300kv
Długość
471mm
Rozstaw
182mm
Skala
1/10
Szerokość
340mm
Napęd
4WD
Silnik
Trójfazowy czteropolowy Fuze 540 3300kv
Typ
4WD Monster Truck
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz, kup najlepsze zabawki RC.
35254
Vaterra Halix 1:10 4WD Monster Truck RTR
2,099,99 zł
Informacje