Charakterystyka
Chevrolet Camaro ZL1 najnowszej generacji 2012 z doładowanym silnikiem V8 580k w wersji policyjnej. Model 1:10 na podwoziu V100-S z niskoprofilowymi oponami oraz mocnym napędem Dynamite dla dynamicznej jazdy, maketowo pracowana karoseria. Nadajnik DX2E 2,4GHz.
Podwozie V100-S ma neutralne własności jezdne, z możliwością regulacji. Nisko położony środek ciężkości, szerokie tylne opony oraz napęd 4WD na wszystkie koła, uszczelniona przekładnia oraz dyferencjały i amortyzatory Double Wishbone, wszystko dla lepszej sterowności i stabilności jazdy.
Licencjonowana karoseria Chevrolet Camaro ZL1 jest całkowicie wierną kopią oryginału, wraz z lusterkami, spojlerem, chromowanymi listwami i zderzakami, światłami i rysami karoserii, tak samo jak wieloramiennymi felgami z tarczami hamulcowymi oraz niskoprofilowymi oponami. Auto posiada nie tylko doskonały wygląd, ale posiada również doskonałe własności jezdne.
Chevrolet Camaro ZL1 V100-S napędza silnik Dynamite 15T 540, regulator Dynamite LiPol Tazer 12T oraz pakiet 6 ogniw NiMH Dynamite® 7,2V 1800mAh. Ładowarka Dynamite 2A NiMH AC Peak znajduje się w zestawie.
O sterowanie stara się aparatura RC Spektrum™ DX2E 2.4GHz DSM® z wodoodpornym odbiornikiem SR200WP.
Własności
- Uszczelnione dyferencjały
- Wodoodporny odbiornik, regulator i serwo
- Regulator 38A Dynamite LiPol Tazer 12T z rewersem
- Silnik Dynamite 15T 540 z radiatorem Vents
- Najniżej położony środek ciężkości, amortyzatory Double Wishbone dla lepszej sterowności
- Uniwersalne mocowania karoserii
- Napęd 4WD dla wyśmienitej trakcji
- Oficjalnie licencjonowana karoseria California Highway Patrol
- Regulowana opaska akumulatora do przystosowania pod różne akumulatory
- Szersze tylne koła dla lepszej przyczepności
- Niskoprofilowe opony na dużych felgach
- Akumulator NiMH Dynamite® 6 ogn. 7,2V 1800mAh
- Ładowarka Dynamite 2A NiMH AC Peak w zestawie
- Nadajnik DX2E Spektrum™ 2.4GHz z bateria w zestawie
- Odbiornik SR200WP
- Uszczelnione przekładnie i tunel wału centralnego
- Zębate dyferencjały
- Podwójne trapezowe zawieszenie amortyzatorów
Polecamy zakup
Zalecamy zakup zamiennych pakietów 6 ogniw NiMH lub dwóch 2 ogniwowych pakietów LiPol z konektorem EC3. Z naszego asortymentu zalecamy niżej przedstawione akumulatory.
Zalecane akumulatory napędowe
- Akumulator NiMH 7.2V 4600mAh z konektorem EC3 (nr kat. DXNH-4600-6EC3)
- Akumulator LiPo 7.4V 3800mAh z konektorem EC3 w wykonaniu Hard Case (nr kat. DXC30-3800-2S)
- Akumulator LiPo 7.4V 5800mAh z konektorem EC3 w wykonaniu Hard Case (nr kat. DXC30-5800-2S)
FILM
Typ | Szosowe 4WD |
---|---|
Skala | 1/10 |
Długość | 371mm |
Szerokość | 194mm |
Rozstaw | 256mm |
Prześwit podwozia | 6mm |
Masa | 1470g |
Napęd | 4WD |
Silnik | Dynamite 15T 540 |
Wysokość | 112mm |
Zębatka | 22T |
Akumulator | 1800mAh NiMH 6ogn./EC3™ konektor |
Nadajnik | Spektrum™ DX2E 2-kanałowy |
Ładowarka | 2A NiMH AC Peak |
Łozyska kulkowe | Kompletne |
Karoseria | Leksan, gotowa, pomalowana |
Podwozie | Kompozyt |
Felgi | GTR, przednie 54x26mm, 54x30mm tylne |
Zestaw zawiera złożone auto RC Vaterra Chevrolet Camaro ZL1 V100-S z zainstalowanym silnikiem szczotkowym Dynamite 15T, wodoodpornym regulatorem Tazer 12T, wodoodpornym serwem kierunku. Akumulator NiMH 7.2V 1800mAh z ładowarką sieciową. Aparatura RC Spektrum DX2E z czterema bateriami alkaicznymi do nadajnika oraz wodoodpornym odbiornikiem SR200WP.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.