Charakterystyka
Traxxas Rustler VXL Stadium Truck jest w pełni złożony i przygotowany do jazdy. Napędza go mocny trójfazowy silnik Velineon® 3500, regulator ze zintegrowanym wentylatorem VXL-3s z autodetekcją, z dostarczanym akumulatorem auto jeździ, przy odpowiedniej konfiguracji, z prędkością pona 110km/h! Ze standardowym wyposażeniem i przełożeniem auto może jeździć z prędkością ponad 70km/h!!
Silnik Velineon® 3500 posiada wysoką moc, jest praktycznie bezobsługowy. Wodoszczelny regulator VXL-3s dzięki technologii EZ-Set® jest jako pierwszy wyposażony w tryb treningowy, który ogranicza pełny gaz z ustawieniem na 3 Tryby. Dzięki temu mogą początkujący kierowcy stopniowo zaznajamiać z własnościami modelu i przygotować na pełną moc auta.
Silnik trójfazowy Velineon® 3500 jest dokładnie dostrojony do zastosowania w autach 1:10, Rustler VXL oferuje doskonałą równowagę pomiędzy mocą i optymalną sprawnością tego silnika. Regulator z rewersem VXL-3s umożliwia gładki start i dokładne sterowanie, bez potrzeby dalszych czujników i okablowania. Dysponuje niewiarygodną zmiennością i możliwością wykorzystania. Umożliwia ustawienie mocy ma Training, Sport i Race. Może zasilać również silniki szczotkowe, w tym sensorowe.
Nowa generacja aparatur RC Traxxas 2,4GHz
Rustler VXL teraz zawiera aparaturę RC Traxxas TQ 2,4 High Output z systemem Traxxas™ Link. Ten nowy system oferuje wysoki stopień zabezpieczenia wyjściowego sygnału z możliwym użytkowaniem aż 20 modeli z modelami kompatybilnymi z Traxxas Link. Do podstawowych funkcji należy ustawienie wielkości wychyleń kanałów gazu i kierowania, Exponencjał na oba kanały, Podwójne wychylenia, Trymer gazu.
Sztywność podwozia zapewnia sprawdzona konstrukcja, która jest lekka i wytrzymała. Opony są już naklejone na felgi, wysokiej jakości gumowa mieszanka opon zapewnia wyśmienitą przyczepność na wszystkich powierzchniach, terenowy wzór na tylnej osi dla przeniesienia mocy, rowkowane opony z przodu dla wyśmienitego prowadzenia. Planetarna przekładnia dyferencjału Magnum 281™ posiada koła zębate z hartowanej stali. Dlatego nie wymaga czasochłonnych napraw i jest praktycznie bezobsługowa. Olejowe amortyzatory Ultra™ mają ekskluzywny krążek-X dla obniżenia tarcia z wyśmienitą odpornością na wyciek oleju. Całkowicie nowy design karoserii podkreśla wdzięki jego linii z pomyślną drapieżną grafiką, nisko położony środek ciężkości daje autu doskonałe własności jezdne.
- Mocny silnik trójfazowy Velineon® 3500
- Elektroniczny regulator VXL-3s z ustawieniem trybu Training, Sport i Race oraz autodetekcją silnika
- Wodoodporne cyfrowe serwo 2075 High Torque
- Przekładnia Magnum 272 z hartowanymi stalowymi kołami zębatymi
- Sprzęgło cierne Revo®Spec Torque-Control™
- Teleskopowe półosie z przegubami
- Gotowa pomalowana karoseria
- Olejowe amortyzatory, klejone opony
- W zestawie akumulator 7 ogniw NiMH 3000mAh Traxxas oraz ładowarka AC
Polecamy zakup
4x AA baterie lub akumulatory do nadajnika
FILM
Typ | 2WD Truggy Stadium Truck |
---|---|
Skala | 0.0486111111111111 |
Długość | 445mm |
Szerokość | 311mm |
Rozstaw | 289mm |
Masa | 1690 g |
Napęd | 2WD |
Silnik | Trójfazowy Velineon® 3500 |
Podwozie | Kompozytowe nylonowe |
Amortyzatory | Olejowe regulowane Ultra |
Przekładnia | Magnum 272™ |
Napędy | 2WD |
Typ opon | Alias™ Tires i All-Star™ |
Regulator | VXL-3s Elektroniczny |
Aparatura RC | Traxxas TQi 2.4GHz z telemetrią |
Opakowanie zawiera kompletnie złożony model auta RC Traxxas Rustler VXL z zainstalowanym silnikiem trójfazowym Velineon i regulatorem, aparaturą RC Traxxas TQ 2.4GHz, akumulatorem napędowym NiMH 7 ogniw "bulb" 8.4V 3000mAh (nr kat. TRA2926). Komplet podkładem dystansowych pod sprężyny amortyzatorów, komplet kluczy imbusowych, klucz na nakrętki kół, ładowarkę sieciową, zapasowe spinki karoserii z podkładkami. Komplet naklejek.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.