Charakterystyka
T-28 Trojan był treningowym samolotem U.S. Army, używany w latach 1950 -1970. Oryginalny Trojan miał ramową kabinę i mocny silnik, który pozwalał lecieć z prędkością ponad 280 mil na godzinę. Teraz i Wy możecie sterować tą repliką. Model jest wyposażony w silnik trójfazowy i pakiet akumulatorów LiPol 3s 1800mAh, z którym jest ParkZone T-28 Trojan mocnym urządzeniem. Trojan jest przeznaczony również dla wszystkich miłośników półmakiet samolotów wojskowych.
T-28 Trojan Plug & Play jest kompletnie gotowy, wystarczy tylko uzupełnić o Wasz nadajnik RC DSM2 i w ten sposób być szybko gotowym do lotu. Kadłub i skrzydło wykonane są z EPP
Naładujcie akumulatory i latajcie, T-28 Trojan jest przygotowany by ofiarować Wam przyjemne chwile lotu.
Własności
- Przygotowany do lotu, ekspresowe dokończenie
- Trójkołowe podwozie ze sterowaną przednią golenią dla ułatwienia startu i lądowania
- Silnik trójfazowy “480” 960Kv
- Regulator E-flite 25A
- Sztywna konstrukcja Z-Foam™ EPP
- Autentyczny schemat kolorystyczny, kalkomania i figura pilota
FILM
Rozpiętość | 1118mm |
---|---|
Długość | 914mm |
Masa do lotu | 875 g |
Napęd elektro | Silnik trójfazowy klasy 480 960Kv |
Śmigło | 9.5 x 7.5 |
Regulator | E-flite® 25A trójfazowy (EFLA1025) |
Akumulator | 3-ogn. 1800mAh LiPol (PKZ1031) |
Odbiornik | Spektrum 2,4GHz AR500 DSM2 |
Serwa | 4 szt trójżyłowe |
Czas lotu | 12-15 minut z akumulatorem 1800mAh LiPol |
Przygotowanie do lotu | 20 minut |
Ładowarka | 2-3 ogn. DC LiPol |
Gotowy kadłub z EPP z zainstalowanym silnikiem trójfazowym 480, regulatorem E-flite Pro 25A oraz serwami, odbiornik Spektrum AR500 DSM2, akumulator, gotowe skrzydło z EPP z zainstalowanymi serwami, statecznik poziomy, śmigło, podwozie.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.