![](http://genfoto.org/images/lukash8/1d.jpg)
![](http://genfoto.org/images/lukash8/spit12.jpg)
Wersja ARF (model do uzbrojenia w elektronikę)
Legendarny Supermarine Spitfire Mk IXc w skali 1:5 na silnik 30ccm. Rozpiętość 205cm, szereg detali, działające klapy, duralowy kołpak, gotowe przeszklenie kabiny, makietowe koła, węglowe łączniki skrzydła. Sztywne podwozie można wymienić na chowane (EFLG625SP). Łoże silnika elektrycznego.
![](http://genfoto.org/images/lukash8/spit7.jpg)
Hangar 9 przedstawia duży model z kolekcji WW2, tym razem słynny Supermarine Spitfire MK IXc. Najpopularniejszy brytyjski myśliwiec Bitwy o Anglię. Pierwszy prototyp słynnego później myśliwca Spitfire wzleciał 5 marca 1936 z oznaczeniem K 5054 z lotniska Eastleigh. Maszyna była wytworem tylko jednego człowieka, Reginalda Mitchella, głównego konstruktora małej fabryki samolotów Supermarine w Southampton. Wersja Mk IXc posiadała zwiększoną moc, aby się zrównać z przeciwnikiem FW190, działa 20mm były szczególnie skuteczne przeciw myśliwcom Me262.
Całodrewniana konstrukcja z węglowymi łącznikami skrzydeł, laminatową osłoną silnika, dwa komplety naklejek oraz zdejmowane makiety karabinów na skrzydle. Model jest odpowiedni również do zabudowy w napęd elektryczny. Zalecany silnik trójfazowy E-flite Power 160 zasilany akumulatorami LiPol zapewni dostateczną moc do realistycznego lotu.
![](http://genfoto.org/images/lukash8/spit6.jpg)
Model można doposażyć w chowane podwozie E-flite (EFLG625SP) oraz makietowym kokpitem kabiny.
W zestawie znajdują się dwa zestawy naklejek, komplet A dla kamuflażu Pierre Clostermann LOD oraz komplet B dla kamuflażu Johnny Johnson JEJ.
Najważniejsze cechy modelu:
- Poszycie folią UltraCote® z gotowym ubarwieniem
- Działające klapy
- Precyzyjnie odwzorowane panele poszycia
- Osłona silnika z makietowymi elementami
- Lekka balsowa i sklejkowa konstrukcja
- Zawiera sztywne podwozie z osłonami i makietowe koła Spitfire
- Pomalowany aluminiowy kołpak w zestawie
- Zdejmowane działa na na skrzydle i antena radiowa na kadłubie
- Trójdzielne skrzydło ułatwia transport i montaż
- Formowane chłodnice na skrzydle są gotowe, pomalowane
- Zdejmowana, magnetyczna pokrywa kadłuba dla dostępu do wyposażenia elektrycznego
- Zawiera kalkomanię z dwoma wersjami kamuflażu
- Wszystkie elementy mają odpowiadające ubarwienie
- Kompletne, akcesoria o wysokiej jakości
- Opcjonalne elektryczne chowane podwozie
- Opcjonalna instalacja napędu elektrycznego, łoże silnika
![](http://genfoto.org/images/lukash8/2g.jpg)
![](http://genfoto.org/images/lukash8/2d.jpg)
![](http://genfoto.org/images/lukash8/2g.jpg)
![](http://genfoto.org/images/lukash8/2d.jpg)
Rozpiętość | 2050mm |
---|---|
Długość | 1640mm |
Masa do lotu | 7500-8400g |
Powierzchnia nośna | 75,1dm2 |
Obciążenie powierzchni | 106g/dm2 |
Napęd elektro | Power 160 (zalecany) |
Silnik spalinowy | 30 – 40 ccm (zalecany) |
Aparatura RC | 6+ kanałowa (zalecana) |
Serwa | 8x (7x dla EP) |
Zalecane zas. odbiornika | 2700 mAh 6 V NiMH |
Kołpak | 108mm |
Regulator | 85A HV trójfazowy |
Zalecane zasilanie | 37V 10S 5000mAh LiPol |
Klapy | Tak |
Chowane podwozie | Opcjonalne |
![](http://genfoto.org/images/lukash8/2g.jpg)
![](http://genfoto.org/images/lukash8/2d.jpg)
W zestawie gotowy, oklejony kadłub, skrzydła i usterzenie, stery, dwa stery kierunku, dwa komplety naklejek, kabina, sztywne podwozie z kołami, podwozie ogonowe, kołpak, zbiornik paliwa, łącznik skrzydła i usterzenia, laminatowa osłona silnika, chłodnice, łoże silnika elektro, makietowe elementy, akcesoria montażowe.
![](http://genfoto.org/images/lukash8/spit10.jpg)
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.