...jest pusty
5,899,01 zł
Saito Seisakusho Co. Ltd. to jedna z najlepiej rozpoznawalnych i poważanych modelarskich firm na świecie. Ten Japoński producent najwyższej klasy 4-taktowych silników lotniczych, już od ponad 50 lat zaopatruje w swoje produkty modelarzy z całego świata.
Czterotakty SAITO znalazły uznanie zarówno w świecie profesjonalnych pilotów, ceniących sobie doskonałe parametry techniczne, trwałość i osiągi, jak również przez początkujących, przede wszystkim za prostą regulację i praktycznie bezobsługową pracę.
Pokryty utwardzonym chromem tłok z bogatego w krzem stopu aluminium z pierścieniem wzmacniającym kompresję, monolityczna struktura głowicy stanowiącej jednocześnie cylinder (brak typowego, znanego z innych silników cylindra !) dla niższej masy i lepszej sztywności konstrukcji, wał korbowy z twardego staliwa chromowo-molibdenowego oparty na dwóch najwyższej jakości łożyskach kulkowych czy precyzyjny, bardzo wydajny sportowy gaźnik - wszystie etapy produkcji każdego z tych kluczowych elementów, w 100% produkowanych w Japonii pozostają pod ścisłą kontrolą inżynierów SAITO dla zapewnienia bezkonkurencyjnej jakości.
Nie jest bowiem tajemnicą, że każdy z silników japońskiego producenta uznawany jest za istne modelarskie mini dzieło sztuki. Wszystkie 4-takty z logiem SAITO charakteryzują się niezmienną od lat wysoką jakością wykonania z olbrzymią dbałością o szczegóły, bezkonkurencyjnymi osiągami (przy swoich parametrach fizycznych), a także, co dla niektórych nie jest bez znaczenia - designem, oraz unikalnym dźwiękiem wydawanym podczas pracy. Wszystko to sprawia, że silniki SAITO stanowią markę samą w sobie.
Silnik FA-100 to doskonała propozycja dla modelarzy chcących zastąpić swój dotychczasowy 10-cio lub 12,5-centrymetrowy silnik 2-taktowy lżejszą (średnio ponad -15% masy), równiej pracującą, cichszą, bardziej ekonomiczną i co ważne - zdecydowanie mocniejszą jednostką napędową (średnio ok. +10% mocy). Generujący aż 2 KM silnik Saito o pojemności nieco ponad 17 cm 3 sprawdzi się więc świetnie zarówno w lekkich akrobatkach i samolotach typu Fun-Fly, jak również w zwyczajowo odrobinę mocniej "dociążonych" modelach redukcyjnych.
Czterotakty SAITO znalazły uznanie zarówno w świecie profesjonalnych pilotów, ceniących sobie doskonałe parametry techniczne, trwałość i osiągi, jak również przez początkujących, przede wszystkim za prostą regulację i praktycznie bezobsługową pracę.
Pokryty utwardzonym chromem tłok z bogatego w krzem stopu aluminium z pierścieniem wzmacniającym kompresję, monolityczna struktura głowicy stanowiącej jednocześnie cylinder (brak typowego, znanego z innych silników cylindra !) dla niższej masy i lepszej sztywności konstrukcji, wał korbowy z twardego staliwa chromowo-molibdenowego oparty na dwóch najwyższej jakości łożyskach kulkowych czy precyzyjny, bardzo wydajny sportowy gaźnik - wszystie etapy produkcji każdego z tych kluczowych elementów, w 100% produkowanych w Japonii pozostają pod ścisłą kontrolą inżynierów SAITO dla zapewnienia bezkonkurencyjnej jakości.
Nie jest bowiem tajemnicą, że każdy z silników japońskiego producenta uznawany jest za istne modelarskie mini dzieło sztuki. Wszystkie 4-takty z logiem SAITO charakteryzują się niezmienną od lat wysoką jakością wykonania z olbrzymią dbałością o szczegóły, bezkonkurencyjnymi osiągami (przy swoich parametrach fizycznych), a także, co dla niektórych nie jest bez znaczenia - designem, oraz unikalnym dźwiękiem wydawanym podczas pracy. Wszystko to sprawia, że silniki SAITO stanowią markę samą w sobie.
Silnik FA-100 to doskonała propozycja dla modelarzy chcących zastąpić swój dotychczasowy 10-cio lub 12,5-centrymetrowy silnik 2-taktowy lżejszą (średnio ponad -15% masy), równiej pracującą, cichszą, bardziej ekonomiczną i co ważne - zdecydowanie mocniejszą jednostką napędową (średnio ok. +10% mocy). Generujący aż 2 KM silnik Saito o pojemności nieco ponad 17 cm 3 sprawdzi się więc świetnie zarówno w lekkich akrobatkach i samolotach typu Fun-Fly, jak również w zwyczajowo odrobinę mocniej "dociążonych" modelach redukcyjnych.
- Pojemność: 17,17cm
- Średnica tłoka: 29mm
- Skok tłoka: 26mm
- Masa silnika: 550g (ok. 600g z tłumikiem)
- Zakres obrotów: 2,000 - 11,000 obr/min
- Max. obroty bez obciążenia: nie zaleca się przekraczania 9,000 - 11,000 obr/min
- Konsumpcja paliwa: ok. 40 ml/1 min. przy otwartej przepustnicy 10,000 obr/min
- Moc wyjściowa: 2,0KM
- Ciąg statyczny przy APC 14 x 8: ok, 2,7 - 2,8kg @ 9,300 obr/min
- Zalecane śmigła: 13 x 8 > 14 x 10
- Zalecane paliwo: Oparte na oleju syntetycznym z 10-20% zaw. nitrometanu
- Rekomendowane paliwo: Tornado Fuel 15
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz, kup najlepsze zabawki RC.
3922
Silnik FA-100
1,296,00 zł
Informacje