Charakterystyka
Półmakieta znanego brytyjskiego dwusilnikowego, całodrewnianego myśliwca Mosquito od ParkZone o rozpiętości 1244 mm. Dwa silniki trójfazowe z przeciwbieżnymi śmigłami, autentyczny kamuflaż. Model jest wykonany z wytrzymałej pianki Z-Foam, zalecany akumulator LiPol 11.1 V 2200 mAh.
Samolot DeHavilland Mosquito Mk VI został zbudowany prawie wyłącznie ze sklejki balsowej, a do napędu służyły dwa silniki Merlin V12s. Był bardzo szybki i zwrotny. Ta szybkość i zwrotność w połączeniu z jego stosunkowo długim dolotem, sklasyfikowała go wśród najpotężniejszych samolotów drugiej wojny światowej. Operacyjnie został sklasyfikowany jako lekki bombowiec, nocny myśliwiec i samolot rozpoznawczy.
Dwa silniki, jeden akumulator
Model jest wyposażony w dwa silniki trójfazowe klasy 370 1300 obr/min/V, oba są zasilane jednym pakietem LiPol, który jest umieszczony w dziobie kadłuba pod zdejmowaną pokrywą. Nawet z chowanym podwoziem i klapami ma ten ekonomiczny napęd więcej niż wystarczającą moc do akrobacji sportowej.
Opcjonalne klapy i chowane podwozie.
Opcjonalnie można Mosquito wyposazyć w klapy i elektryczne chowane podwozie. Wszystko, co potrzeba to dwa serwa Parkzone SV-80 do klap (PKZ1081) oraz chowane podwozie E-Flite (EFLG100). Klapy są zainstalowane, wystarczy tylko podłączyć serwa z cięgnami. Akcesoria do montażu serw znajdują się w zestawie. Model został zaprojektowany odnośnie dodatkowego montażu, także instalacja tych akcesorii jest bardzo prosta. Jeśli klapy nie sa podłączone, ich położenie jest stałe.
Makietowe elementy
Wzorcem modelu jest Mosquito Mk VI 464 eskadry Sił Powietrznych Australii. paski inwazyjne przykrywają częściowo znaki rejestracyjne na kadłubie, tak samo jak to było we wielkim wzorcu. Model uzupełniają równeiż karabiny w nosie, działa na dolnej części kadłuba, tłumiki silnika i pomalowana figurka pilota. Silniki mają zainstalowane makietowe kołpaki ze śmigłami.
Własności
- Przeciwbieżne śmigła eliminują moment reakcji, neutralne zachowanie modelu
- Serwa lotek, wysokości i kierunku są zainstalowane
- Dwa silniki trójfazowe 370 1300 obr/min/V są zainstalowane z regulatorami trójfazowymi 18 A
- Przygotowany do opcjonalnego chowanego podwozia E-flite (nr kat. EFLG100) oraz do uruchomienia klap
- Wytrzymała konstrukcja Z-Foam z dużą ilością detali - rysy paneli, kokpit z pilotem oraz uzbrojenie
- Działające otwory wentylacyjne w skrzydle, które chłodzą regulatory
- Autentyczne ubarwienie RAAF 464 eskadry lotnictwa Australii
- Łatwo dostępny akumulator i elektronika dzięki pokrywie na kadłubie
- Należy uzupełnić o własny nadajnik, odbiornik oraz akumulator LiPol 11.1 V 2000 - 2200 mAh
Polecamy zakup
Do uruchomiania potrzeba modelu minimalnie czterokanałową aparaturę RC, akumulator LiPol 11.1V 2000 - 2200 mAh oraz odpowiednią ładowarkę. Opcjonalnie można dokupić chowane podwozie oraz serwa do klap (potrzeba 2 szt serw).
FILM
Stopień zaawansowania pilotażu | średniozaawansowani |
---|---|
Typ | Myśliwiec wwII |
Rozpiętość | 1244mm |
Długość | 955mm |
Masa do lotu | 1260g |
Rodzaj napędu | Elektro |
Napęd elektro | 2x trójfazowy 370 BL 1300Kv |
Aparatura RC | 4 kanałowa, 6 kan. dla podwozia i klap |
Serwa | 2x DSV130, 2x SV80 (zainstalowane) |
Śmigło | 8,25 x 5,5 |
Regulator | 2x 18A (zainstalowane) |
Zalecany akumulator | LiPol 3S 2200mAh |
Złożone, gotowe i pomalowane elementy modelu z zainstalowaną elektroniką i napędem, składającym się z 2 silników trójfazowych 370 oraz 2 regulatorów trójfazowych 18A. Węglowe łączniki skrzydła i wysokości, sztywne podwozie z kołami, osłony składanego podwozia, kabel Y lotek, kabel Y zasilania z konektorami EC3, akcesoria.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.