Model posiada niezależne zawieszenie, wykonaną z solidnego tworzywa ABS płytę powoziową oraz amortyzatory olejowe. Silnik i bateria umieszczone centralnie aby dostarczyć maksymalną zwrotność i stabilność podczas jazdy oraz efektownych skoków. Przekładnia jest szczelnie zamknięta w celu ochrony przed kurzem i kamieniami. Duży spojler zapewnia dodatkową stabiloność przy dużych prędkościach.
Wersja bezszczotkowa daje kierowcy maksymalne osiągi. Genialne przyśpieszenie i zawrotna prędkość aż do 70 km/h.
Jest to wyzwanie nawet dla najbardziej zaawansowanych modelarzy i jest sprawdzianem dla Twojego refleksu.
Niesamowity zestaw bezszczotkowy. Dzięki niemu wygrasz każde zawody. Precyzyjny i szybki regulator z możliwością programowania. Silnik osiąga nawet maxymalną prędkość na wstecznym. Zestaw wart swojej ceny.
Dane techniczne:
- Łatwy montaż i podłączenie
- 60A continuous load
- Short-term 300A
- BEC output 6V/1.5A
- 4-10 komórek NiMH / 2-3 lipo cells
- Przód/ Tył/ Hamulec
- Tryb do tyłu: 3 (łagodny, średni, agresywny)
- Tryb do przodu:3 (łagodny, średni, agresywny)
- Tryb hamowania: 4 (łagodny, średni, agresywny ABS)
- Zabezpieczenie przed przegrzaniem
- LiPo low voltage protection
Silnik bezszczotkowy - Przewagą silnika bezszczotkowego w stosunku do innych silników jest brak w nim konwencjonalnego komutatora i szczotek. Tradycyjny komutator i szczotki są powodem najczęstszych awarii i trzeba je stosunkowo często przetaczać oraz wymieniać . Silniki bezszczotkowe są bardziej niezawodne w działaniu i mogą być używany w niekorzystnych warunkach eksploatacyjnych.
Zalety silników bezszczotkowych
- brak iskrzenia na szczotkach zmniejsza temperaturę pracy
- obniżone tarcie spowodowane brakiem szczotek i komutatora
- efektywność silników w przedziale 75% - 94 %
- oszczędność przy eksploatacji, czyli brak konieczności wymiany szczotek i sprężyn
- zamknięta obudowa powoduje, że silnik jest prawie bezobsługowy
- przez zwiększenie efektywności zwiększa się czas jazdy o 20-25% w porównaniu do silników szczotkowych o podobnych parametrach.
Wyposażenie:
- Napęd 2WD
-Silnik Ansmann KV 3.200 / 12T
-Amortyzatory olejowe
-Wyprofilowana karoseria
-Zamknięta przekładnia
-Przekładnia różnicowa 48dp
-Regulowane sprzęgło poślizgowe
-Wysoka przyczepność dzięki odpowiednio profilowanym oponom
-Aparatura W5 2.4GHz 2 kanałowa
- Mini odbiornik R5 2.4GHz
Dane techniczne:
- Długość 365 mm
- Szerokość 250 mm
- Prześwit 33 mm
- Rozstaw osi 270 mm
Ansmann Racing jest niemiecką firmą produkującą wysokiej jakości modele RC.
Części jakich używa w swoich modelach Ansmann Racing są wytrzymałe i solidne.
RTR (Ready to Run) jest to model gotowy do jazdy od razu po wyciągnięciu z pudełka.
Do uruchomienia wymaga :
- Pakiet akumulatorów 7.4V LI-PO Racing Pack
- Baterie AA do aparatury x8
- Ładowarka
Wymienione akcesoria można kupić w naszym sklepie.Do każdego modelu posiadamy pełną gamę części zamiennych i tuningowych (aluminiowych i z włókna węglowego).
Jeżeli nadal się zastanawiasz i masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.