Model posiada niezależne zawieszenie, wykonaną z solidnego tworzywa ABS płytę powoziową oraz amortyzatory olejowe. Silnik i bateria umieszczone centralnie aby dostarczyć maksymalną zwrotność i stabilność podczas jazdy oraz efektownych skoków. Przekładnia jest szczelnie zamknięta w celu ochrony przed kurzem i kamieniami. Duży spojler zapewnia dodatkową stabiloność przy dużych prędkościach.
Wersja bezszczotkowa daje kierowcy maksymalne osiągi. Genialne przyśpieszenie i zawrotna prędkość aż do 70 km/h.
Jest to wyzwanie nawet dla najbardziej zaawansowanych modelarzy i jest sprawdzianem dla Twojego refleksu.
Niesamowity zestaw bezszczotkowy. Dzięki niemu wygrasz każde zawody. Precyzyjny i szybki regulator z możliwością programowania. Silnik osiąga nawet maxymalną prędkość na wstecznym. Zestaw wart swojej ceny.
Dane techniczne:
- Łatwy montaż i podłączenie
- 60A continuous load
- Short-term 300A
- BEC output 6V/1.5A
- 4-10 komórek NiMH / 2-3 lipo cells
- Przód/ Tył/ Hamulec
- Tryb do tyłu: 3 (łagodny, średni, agresywny)
- Tryb do przodu:3 (łagodny, średni, agresywny)
- Tryb hamowania: 4 (łagodny, średni, agresywny ABS)
- Zabezpieczenie przed przegrzaniem
- LiPo low voltage protection
Silnik bezszczotkowy - Przewagą silnika bezszczotkowego w stosunku do innych silników jest brak w nim konwencjonalnego komutatora i szczotek. Tradycyjny komutator i szczotki są powodem najczęstszych awarii i trzeba je stosunkowo często przetaczać oraz wymieniać . Silniki bezszczotkowe są bardziej niezawodne w działaniu i mogą być używany w niekorzystnych warunkach eksploatacyjnych.
Zalety silników bezszczotkowych
- brak iskrzenia na szczotkach zmniejsza temperaturę pracy
- obniżone tarcie spowodowane brakiem szczotek i komutatora
- efektywność silników w przedziale 75% - 94 %
- oszczędność przy eksploatacji, czyli brak konieczności wymiany szczotek i sprężyn
- zamknięta obudowa powoduje, że silnik jest prawie bezobsługowy
- przez zwiększenie efektywności zwiększa się czas jazdy o 20-25% w porównaniu do silników szczotkowych o podobnych parametrach.
Wyposażenie:
- Napęd 2WD
-Silnik Ansmann KV 3.200 / 12T
-Amortyzatory olejowe
-Wyprofilowana karoseria
-Zamknięta przekładnia
-Przekładnia różnicowa 48dp
-Regulowane sprzęgło poślizgowe
-Wysoka przyczepność dzięki odpowiednio profilowanym oponom
-Aparatura W5 2.4GHz 2 kanałowa
- Mini odbiornik R5 2.4GHz
Dane techniczne:
- Długość 365 mm
- Szerokość 250 mm
- Prześwit 33 mm
- Rozstaw osi 270 mm
Ansmann Racing jest niemiecką firmą produkującą wysokiej jakości modele RC.
Części jakich używa w swoich modelach Ansmann Racing są wytrzymałe i solidne.
RTR (Ready to Run) jest to model gotowy do jazdy od razu po wyciągnięciu z pudełka.
Do uruchomienia wymaga :
- Pakiet akumulatorów 7.4V LI-PO Racing Pack
- Baterie AA do aparatury x8
- Ładowarka
Wymienione akcesoria można kupić w naszym sklepie.Do każdego modelu posiadamy pełną gamę części zamiennych i tuningowych (aluminiowych i z włókna węglowego).
Jeżeli nadal się zastanawiasz i masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzję