Charakterystyka
Zestaw profesjonalnego śmigłowca Blade 600X dla najbardziej zaawansowanych pilotów, nawiązuje do Blade 550X, z któym ma wspólną głowicę wirnika oraz ramę, ale ma mocniejszy silnik trójfazowy E-flite® Heli 700, 500kV. Został zaprojektowany przy współpracy z najlepszymi pilotami profesjonalnego teamu Blade i ma wyznaczony jedyny cel, najwyższą jakość.
Kręgosłupem każego wyczynowego śmigłowca jest sztywna rama, a Blade 600X,dzięki dwupłytowemu układowi pionowych węglowych desek, które łączą węglowe wręgi, należy do tych najlepszych. Przy bardzo wysokiej sztywności, zachowana jest niska masa.
W skład zestawu wchodzi silnik E-flite® Heli 700, 500kV z wysokim momentem obrotowym w całym zakresie obrotów momentem, który ma dostateczną rezerwę mocy i dla tychnajbardziej zaawansowanych figur 3D. Wał główny posiada średnicę 10 mm i osadzony jest na 3 łożyskach, przeniesienie na wirnik ogonowy wałem rurowym na łożyskach z przekładnią kątową. Tym jest całkowicie eliminiwana bezwładność przeniesienia mocy na wirnik ogonowy i tym samym umożliwia maksymalnie szybką reakcję na sterowanie.
Głowica wirnika wykonana jest całkowicie z aluminium, tak samo jak mocowanie łopat, tarcza sterująca oraz dźwignie sterowania. Zapewnia to nie tylko sztywność całego układu, ale i zarazem minimalne luzy w układzie sterowania. Zastosowane łopaty węglowe Revolution grają ważną rolę we własnościach lotnych Blade 600X, przy niskiej masie mają wysoką sztywność i umożliwiają w czasie ułamku sekundy szybkie zmiany kierunku lotu przy zachowaniu pełnej sterowności.
Laminatowa pomalowana kabina jest przygotowana do natychmiastowego użycia. Uzupełnia ostry wygląd Blade 600X.
Zestaw Blade 600X wymaga fachowego złożenia. Oferuje wyjątkową możliwość samodzielnego zbudowania śmigłowca i tym doskonalej poznać cały mechanizm śmigłowca. Jednocześnie śmigłowiec spełni i te najbardziej wymagające standardy profesjonalnych pilotów, którzy mogą być pewni, że mająmaszynę, na której moga polegać.
- Mocny silnik trójfazowy E-flite® Heli 700, 500kV
- Głowica wirnika flybarless ma małą ilość elementów, prostsze ustawienie i utrzymanie
- Profesjonalna jakość łopat wirnika Revolution 600 mm
- Twarde przeniesienie obrotów od wirnika głównego do wirnika ogonowego bez strat
- Stosunkowo prosta konstrukcja węglowej ramy
- Bezpośrednia dźwignia serwa z cięgnem do cykliki zmniejsza luzy i zwiększa sztywność sterowania
- Laminatowa kabina dla większej wytrzymałości
- Prosta instalacja podwozia z jednego elementu zmniejsza masę
- Metalowe części śmigłowca CNC maja wysoką sztywność i wytrzymałość na uszkodzenia
- Stalowy wał główny 10mm
- Węglowe łopaty wirnika ogonowego Revolution 95 mm
FILM
Średnica wirnika | 1342mm |
---|---|
Długość | 1170m |
Wysokość | 275g |
Masa | 3800-4000g |
Akumulator | 2x 22,2V 6S 3300mAh 30C+ |
Typ głowicy | CCPM flybarless |
Typ tarczy | 120° CCPM |
Szerokość | 219mm |
Łopaty | Węglowe Revolution 600mm |
Śr. wirnika og. | 254mm |
Silnik | Heli 700 500 Kv BL |
BEC | Zewnętrzny 10A |
1 x łopaty węglowe Revolution® Flybarless 600mm, 1 x łopaty ogonowe węglowe Revolution 95mm, 1 x silnik trójfazowy E-flite® Heli 700, 500Kv BL, 1 x E-flite 10A BEC, 1 x laminatowa pomalowana kabina
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.