...jest pusty
1,449,00 zł
5,899,01 zł
Strona głównaPOZOSTAŁEECX Revenge Type E 1:8 4WD Brushless Buggy RTR
ECX REVENGE TYPE E 1:8 4WD BRUSHLESS BUGGY RTR
BUGGY Z DURALOWYM PODWOZIEM W CAŁOŚCI
OSADZONY W ŁOŻYSKA KULKOWE
Model w wersji RTR (gotowy do jazdy po wyjęciu z pudełka)
Gotowe, pomalowane Buggy Revenge 1:8 4WD BL z elektroniką Dynamite jest przeznaczone dla początkujących zawodników Buggy 1:8. Na solidnym 3mm podwoziu zainstalowany jest silnik trójfazowy Dynamite Fuze 2500Kv z regulatorem Dynamite Fuze™ 130A na 2-4 ogniwa LiPol. O sterowanie stara się aparatura RC DX2E z odbiornikiem SR200. Zaletą jest wodo odporne serwo sterowania przednich kół z momentem 9 kg.cm. Auto jest w pełni wyposażone w łożyska kulkowe, duralowe i olejowe amortyzatory oraz wieże amortyzatorów wydajnie tłumią uderzenia. Karoseria jest gotowa i pomalowana.
Konstrukcja
Auto posiada wytrzymałą konstrukcję, podwozie, wieże amortyzatorów, amortyzatory, cięgna sterowania, przednie zwrotnice i łoże wahaczy zawieszenia kół są wykonane ze stopów aluminium. Już w fabrycznej wersji półosie i wały centralne wykonane są ze stali. Auto jest wyposażone w przedni, centralny i tylny dyferencjał. Dyferencjały są zamknięte i wypełnione olejem silikonowym.
Auto posiada wytrzymałą konstrukcję, podwozie, wieże amortyzatorów, amortyzatory, cięgna sterowania, przednie zwrotnice i łoże wahaczy zawieszenia kół są wykonane ze stopów aluminium. Już w fabrycznej wersji półosie i wały centralne wykonane są ze stali. Auto jest wyposażone w przedni, centralny i tylny dyferencjał. Dyferencjały są zamknięte i wypełnione olejem silikonowym.
Geometria auta jest w pełni regulowana - zbieżność i nachylenie przednich kół i nachylenie tylnych kół. Położenie amortyzatorów jest regulowane - na wahaczu w dwóch miejscach, a na wieży na 6 miejscach. Zwrotnice przednich kół są wykonane z aluminium. Drążki są osadzone masywnymi plastykowymi końcówkami, które są, dla wzmocnienia, wypełnione włóknami. Cięgna drążków wykonane są ze stali.
Auto jest wyposazone w wodo odporne serwo cyfrowe standardowej wielkości do kierunku z momentem 9 kg.cm. Mechanika sterowania przednich kół posiada regulowany servo saver - nakrętką nastawia się twardość servo savera w zależności od toru i zastosowanego serwa. Cięgno sterowania wykonane jest z blachy duralowej 3 mm.
Jednostka napędowa
ECX Revenge 1:8 4WD jest wyposażony w trójfazowy cztero polowy silnik Dynamite Fuze wielkości 550 o obrotach 2500 obr/min/V. Zaletą wykonania czteropolowego w porównaniu do dwupolowego jest dwukrotnie większy moment obrotowy, większa sprawność i płynniejsza praca. Czteropolowe silniki są bardzo dobre w regulacji również w wykonaniu bez czujnika położenia wału. Silnik jest przykręcony do masywnego aluminiowego łoża, które ma pełną regulację - bez problemu można zastosować zębatki do innych przełożeń. Łoże silnika jednocześnie wydajnie odprowadza ciepło z silnika do podwozia.
ECX Revenge 1:8 4WD jest wyposażony w trójfazowy cztero polowy silnik Dynamite Fuze wielkości 550 o obrotach 2500 obr/min/V. Zaletą wykonania czteropolowego w porównaniu do dwupolowego jest dwukrotnie większy moment obrotowy, większa sprawność i płynniejsza praca. Czteropolowe silniki są bardzo dobre w regulacji również w wykonaniu bez czujnika położenia wału. Silnik jest przykręcony do masywnego aluminiowego łoża, które ma pełną regulację - bez problemu można zastosować zębatki do innych przełożeń. Łoże silnika jednocześnie wydajnie odprowadza ciepło z silnika do podwozia.
Silnik podłączony jest do mocnego, wodo odpornego regulatora Dynamite Fuze 1:8, który może z akumulatora pobierać ciągły prąd aż 130 A. Regulator jest wyposażony w radiator z wentylatorem. Na regulatorze można ustawić tryb jazdy. Przewody regulatora wyposażone są w konektory złocone EC3. Programowanie jest proste i wykonuje się za pomocą przycisku.
Programowane parametry regulatora:
Tryb jazdy: W przód/hamulec, w przód/wsteczny/hamulec lub w przód/wsteczny
Moc hamulca w neutrum: 0% do 40% w kroku 5%
Minimalne napięcie na ogniwo: Bez ograniczenia (NiMH), 2.6 V/ogn. 2.8 V/ogn. 3.0 V/ogn. 3.2 V/ogn. oraz 3.4 V/ogn.
Przyspieszenie: Definiuje, jak szybko silnik będzie próbować korygować zmianę wartości gazu lub obciążenia. Ustawiane w dziewięciu poziomach
Maks. moc hamulca: Definiuje maks. moc hamowania silnika. Parametr można ustawić w zakresie 0%, 25%, 50%, 75% i 100%
Moc biegu wstecznego: 25%, 50%, 75% i 100%
Początkowa siła hamowania: 25%, 50%, 75% i 100%
Zakres neutrum: 6% (wąski), 9% i 12% (szeroki)
Timing silnika: 0° do 26.5° w kroku 3.75°
Kierunek obrotów silnika: lewe lub prawe
Ilość ogniw akumulatora LiPol: autodetekcja, 2, 3 lub 4 ogniwa
Akumulator napędowy
Do zasilania auta potrzeba akumulator LiPol z 2 lub 3 ogniwami o pojemności min. 5000mAh i trwałą obciążalnością con. 30C. Dla zapoznania z modelem zacznijcie jazdę z pakietem dwóch ogniw, a później można przejść na pakiety 3 ogniw. Akumulator jest umieszczony w pojemniku, który ogranicza możliwość jego samowolnego przesuwania. Akumulator można przesuwać w przód lub tył i w ten sposób zmieniać środek ciężkości modelu. Zamocowany jest za pomocą pasków rzepowych - wymiana jest przez to łatwa i szybka.
Tryb jazdy: W przód/hamulec, w przód/wsteczny/hamulec lub w przód/wsteczny
Moc hamulca w neutrum: 0% do 40% w kroku 5%
Minimalne napięcie na ogniwo: Bez ograniczenia (NiMH), 2.6 V/ogn. 2.8 V/ogn. 3.0 V/ogn. 3.2 V/ogn. oraz 3.4 V/ogn.
Przyspieszenie: Definiuje, jak szybko silnik będzie próbować korygować zmianę wartości gazu lub obciążenia. Ustawiane w dziewięciu poziomach
Maks. moc hamulca: Definiuje maks. moc hamowania silnika. Parametr można ustawić w zakresie 0%, 25%, 50%, 75% i 100%
Moc biegu wstecznego: 25%, 50%, 75% i 100%
Początkowa siła hamowania: 25%, 50%, 75% i 100%
Zakres neutrum: 6% (wąski), 9% i 12% (szeroki)
Timing silnika: 0° do 26.5° w kroku 3.75°
Kierunek obrotów silnika: lewe lub prawe
Ilość ogniw akumulatora LiPol: autodetekcja, 2, 3 lub 4 ogniwa
Akumulator napędowy
Do zasilania auta potrzeba akumulator LiPol z 2 lub 3 ogniwami o pojemności min. 5000mAh i trwałą obciążalnością con. 30C. Dla zapoznania z modelem zacznijcie jazdę z pakietem dwóch ogniw, a później można przejść na pakiety 3 ogniw. Akumulator jest umieszczony w pojemniku, który ogranicza możliwość jego samowolnego przesuwania. Akumulator można przesuwać w przód lub tył i w ten sposób zmieniać środek ciężkości modelu. Zamocowany jest za pomocą pasków rzepowych - wymiana jest przez to łatwa i szybka.
Odbiornik jest umieszczony w oddzielnej zamkniętej komorze. Dostateczne rozmiary pojemnika umożliwiają spokojny serwis i ewentualną instalację czujników telemetrycznych czy innej elektroniki. W aucie zainstalowany jest dwukanałowy odbiornik Spektrum SR200 oraz dwukanałowy nadajnik DX2E, który posiada wszystkie funkcje potrzebne początkującym zawodnikom.
Brushless ECX Revenge 1:8 można polecić temu, kto chce w pełni rozpocząć historię z autami RC z napędem elektro. ECX Revenge można uważać za wstęp do profesjonalnych aut RC, jako np. Team Losi Racing (TLR). Model jest już na starcie wyposażony w wiele elementów metalowych oraz cztero polowy silnik trójfazowy. W częściach tuningowych są do dyspozycji homokinetyczne półosie, sprężyny o różnych twardościach itp.
Napęd 4WD wszystkich kół
Nadajnik Spektrum DX2E 2.4GHz
Odbiornik SR200
Wykonanie RTR oferuje kompletnie złożone auto
Duralowe podwozie 3mm 6061-T6
W pełni osadzony w łożyska kulkowe
Olejowe, regulowane, duralowe amortyzatory 12mm
Opony Dynamite® SpeedTreads Watch Dog™ oraz stylowe czarne uniwersalne koła
Auto dla każdego, proste i szybkie przygotowanie do jazdy
Wodoszczelny regulator Dynamite Fuze™ 130A EC3™ (kompatybilny z 2S-4S LiPol)
Wydajny silnik trójfazowy Dynamite Fuze 2500Kv
Bez akumulatora i ładowarki
Nadajnik Spektrum DX2E 2.4GHz
Odbiornik SR200
Wykonanie RTR oferuje kompletnie złożone auto
Duralowe podwozie 3mm 6061-T6
W pełni osadzony w łożyska kulkowe
Olejowe, regulowane, duralowe amortyzatory 12mm
Opony Dynamite® SpeedTreads Watch Dog™ oraz stylowe czarne uniwersalne koła
Auto dla każdego, proste i szybkie przygotowanie do jazdy
Wodoszczelny regulator Dynamite Fuze™ 130A EC3™ (kompatybilny z 2S-4S LiPol)
Wydajny silnik trójfazowy Dynamite Fuze 2500Kv
Bez akumulatora i ładowarki
FILM
SPECYFIKACJA
Typ | Buggy |
---|---|
Skala | 1:8 |
Długość | 485mm |
Szerokość | 309mm |
Rozstaw | 323mm |
Masa | 3039g |
Napęd | 4WD |
Silnik | Dynamite 550 4-polowy trójfazowy |
Nadajnik | DX2e |
Amortyzatory | 12mm olejowe, duralowe |
Zawieszenie | niezależne |
Typ opon | terenowe |
Śr. kół | 81,5mm |
Serwo kierunku | 8,5 kgcm |
Nadajnik
DX2e
Masa
3039g
Długość
485mm
Rozstaw
323mm
Skala
1:8
Zawieszenie
niezależne
Typ opon
terenowe
Śr. kół
81,5mm
Szerokość
309mm
Napęd
4WD
Amortyzatory
12mm olejowe, duralowe
Silnik
Dynamite 550 4-polowy trójfazowy
Serwo kierunku
8,5 kgcm
Typ
Buggy
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz, kup najlepsze zabawki RC.
38860
ECX Revenge Type E 1:8 4WD Brushless Buggy RTR
1,799,99 zł
Informacje