Mistrz Świata w drifcie Vaughn Gittin Jr nawiązując współpracę z Need for Speed zbudował tą jedyną w swoim rodzaju, w pełni funkcjonalną maszynę do ulicznego driftingu. Wykorzystują ponadczasową wizję Forda Mustanga z 1969 roku z 5,0 litrowym silnikiem, inspirowani wpływami projektowymi drift kultury z japonii i europy. Mustang został zaprojektowany i zbudowany od podstaw. Podczas gdy Vaughn będzie jedynym za kierownicą tego Mustanga, cały świat będzie cieszyć się z jazdy HPI skali 1:10 RTR.
Sprint 2 Sport RTR to łatwy w prowadzeniu i w utrzymaniu model do jazdy po ulicy wyposażony w technologie 2,4 GHz oraz wodoodporną elektronikę! Podwozie jest fabrycznie zmontowane i tuż po wyjęciu z pudełka można szlifować swoje umiejętności! To jest maszyna do wyścigów, który wygląda i jeździ tak jak prawdziwa!
APARATURA 2.4GHz
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate. Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód.
Wodoodporna elektronika
Odświeżony RTR Sprint 2 Flux Drift teraz w pełni wodoodporny zdolny radzić sobie w wilgotnych warunkach takich jak deszcze czy śnieg. Nowy nadajnik 2.4 GHz jest teraz bezpiecznie schowany pod wodoodporna osłoną , chroniony przed brudem i wilgocią i zapewniający bezproblemowa eksploatacje. Nowe wodoodporne serwo sterujące SF-10W i wodoodporny kontroler SC-15WP jest dopełnieniem wodoodpornego pakietu dzięki któremu możesz ćwiczyć drift bez względu na to jaka jest pogoda!
W pełni niezależne zawieszenie
Zawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.
Wraz z RTR Sprint 2 Flux dostajesz zaawansowany kontroler HPI Flux Vapor wraz z wymagającym minimum konserwacji bez szczotkowym silnikiem Flux Vapor 5900 abyś mógł beztrosko jeździć i ścigać się z zawrotną prędkością! Możesz wybrać jakiej baterii RC będziesz używał w swoim modelu (NiMH 7.2 volt lub LiPo 7.4-11.1 volt) baterie pasujące do płyty podłączone są z pomocą wejścia Dean. Ładując baterie możesz jeździć całymi godzinami!
Funkcje bez szczotkowego kontrolera Flux Vapor :
6-7 celowe baterie NiMH/NiCd lub 2S/3S LiPo
wodoodporny
Obsługuje do 40% więcej mocy niż kontroler Motiv
bardzo niska oporność 0.0007 ohms/faze
technologia bez sensorowa eliminuje dodatkowe okablowanie i niepotrzebne komplikacje
Kompatybilny z bateriami litowymi** Możliwość zaprogramowania odcięcia w razie niskiego napięcia chroni wrażliwe pakiety litowe przed nadmiernym rozładowaniem.
Nacinany poprzecznie aluminiowy radiator
Łatwe uruchomienie i praca z bez sensorowym silnikiem
Dzięki hamowaniu linearnemu obrotami możesz lepiej kontrolować model na zakrętach.
*temperatura 25 C, minimalny przepływ powierza przez radiator 5 mil na godzinę.
** kontroler musi być zaprogramowany na odcięcie podczas używania baterii Litowych
Wysokoobrotowy/wysoko temperaturowy obrotowy magnes neodymowy
uszczelniane łożyska kulkowe
wał 2.3mm 1/8" z hartowanej stali
cztero biegunowy wirnik dla uzyskania wysokich obrotów
potrójnie izolowane zwoje dla wydłużenia żywotności
anodowana na czarno pokrywa silnika
łatwa instalacja
kompatybilny z bezczujnikowymi kontrolerami
ŚWIETNY WYGLĄD
RTR Sprint 2 Flux wyposażony w realistyczną, wstępnie malowaną karoserię Chevrolet Camaro. Karoseria posiada fabryczną kalkomanie i jest docięta by ułatwić montaż i konserwację dla zwiększenia przyczepności zamontowaliśmy spoiler. Dzięki temu zyskasz wygląd zwycięzcy a w każdej chwili możesz zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI czy też innych producentów! Rasowy wygląd RTR Sprint 2 Sport zapewnią zamontowane licencjonowane koła Rays/Volk TE37 oraz opony HPI X-Pattern.
PODWÓJNY NAPĘD PASKOWY
Napęd Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i odporności na ścieranie
W PEŁNI NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE
Zawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.