Charakterystyka
Carbon-Z Splendor jest przedstawicielem designu współczesnych akrobatów F3A. Marka Quique Somenzini oznacza przede wszystkim wyśmienite własności lotne modelu oraz przemyślaną konstrukcję. Rozpiętość prawie 1,4m, wydajny napęd oraz system AS3X predestynują model do wyczynowej akrobacji.
Carbon-Z Splendor z rozpiętością 1384mm należy do największych spośród modeli Carbon-Z, ale zarazem jest najbardziej zaawansowanym technologicznie. Mistrz świata F3A Quique Somenzini oferuje Splendor z automatyczną 3-osiową stabilizacją AS3X dla maksymalnej precyzji sterowania przy lataniu akrobacji.
Regulator 60A Pro Mode BEC BL został tak zaprojektowany, aby wytrzymywał odpowiednie zapotrzebowanie serw oraz silnik trójfazowy 50 BL 525kv. Odbiornik Spektrum AR635 ze zintegrowanym systemem AS3X, umożliwia absolutnie precyzyjne sterowanie w czasie latania akrobacji F3A, również jak i 3D oraz Freestyle. Cyfrowe szybkie i precyzyjne serwa są już zainstalowane. Dzięki zastosowaniu cyfrowych serw zapewniony jest szybszy czas odpowiedzi i ostrzejsza kontrola przy sterowaniu.
Zalecany jest akumulator LiPol 6S (EFLB32006S30 - sprzedawany oddzielnie). Wraz z zastosowanym optymalnym śmigłem cały system ma maksymalną wydajność.
Czym jest Carbon-Z? Carbon-Z jest metodą unikalnej konstrukcji, gdzie zastosowano wzmocnienia z włókna węglowego skutecznie na najbardziej naprężone elementy konstrukcji modelu. Wynikiem jest konstrukcja, która podobna jest do całodrewnianej konstrukcji, przy podobnej masie.
Czym jest AS3X? System AS3X do modeli samolotów jest ekskluzywną elektroniczną stabilizacją 3-osiową (AS3X), która automatycznie poprawia tor lotu natychmiastowymi reakcjami sterów na zmianę położenia. Dzięki temu lot jest po linii prostej bez nieoczekiwanych zmian kierunku lotu.
- Dwudzielne skrzydło, szybki montaż
- Bardzo sztywne skrzydło Carbon-Z™ i sztywna konstrukcja kadłuba
- System AS3X® dla niewiarygodnie dokładnego pilotażu
- Sportowy 6-kanałowy odbiornik Spektrum™ AR635 AS3X jest zainstalowany
- Wydajny trójfazowy silnik 50BL Q-Power jest zainstalowany
- Cyfrowe high-speed serwa z metalową przekładnią są zainstalowane
- Zainstalowane stery z cięgnami
- Zdejmowane skrzydła ze statecznikiem mocowane śrubami bez klejenia
- Wysokiej jakości konektory instalacji elektro
- Duży dostęp do kadłuba pokrywą z mechanicznym zamkiem
- Szczegółowy nowoczesny kokpit i figurka pilota już zainstalowane
- Przemyślane chłodzenie elektroniki wewnątrz kadłuba
- Węglowe łączniki skrzydła i usterzenia
- Sztywne podwozie z drutu stalowego z osłonami kół i aerodynamiczne osłony kół
Przestrzeń pod akumulator wynosi 50x60x210mm, ze względu na położenie środka ciężkości należy wybrać taki akumulator, aby można było wyważyć model 131mm od krawędzi natarcia.
Polecamy zakup
Akumulator LiPol 6S 3200 mAh 30C (EFLB32006S30) lub 2x 3S 3200 mAh (EFLB32003S30) z przejściówką (EFLAEC308), ładowarkę, nadajnik lotniczy Spektrum DSM2/DSMX (zalec. min. DX6i).
FILM
Rozpiętość | 1384 mm |
---|---|
Długość | 1440 mm |
Masa do lotu | 2500 g |
Powierzchnia nośna | 41,5 dm² |
Obciążenie powierzchni | 59 g/dm² |
Napęd elektro | Trójfazowy BL50 525 Kv |
Odbiornik | AR635 6 kanałowy AS3X (zainstalowany) |
Serwa | 4x 26 g cyfrowe z metalową przekładnią (zainstalowane) |
Środek ciężkości | 131 mm krawędzi natarcia |
Śmigło | 14 x 7E |
Kołpak | 68 mm |
Regulator | Trójfazowy 60 A BL Switch Mode BEC (zainstalowany) |
Zalecany akumulator | LiPol 6S 22,2V 3200mAh 30C |
Profil | Symetryczny |
Nadajnik | Zalecany Spektrum min. DX6i |
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.